Rum deals & discounts

Bräuchte mal wieder welche, hab schon wieder 100 durch

5 Likes

Gerade für 112,80 € zu haben.

9 Likes

But available in my shop at 79€ :grin: + 13€ (15€ insured) shipping.

11 Likes

If you seller, have older Foursquare releases, so contact me please Rod.
And you can also order 3-5 boxes á 6 Bottles Great House 2023 for the Community here :wink:
Just kidding :rofl:

3 Likes

Do you mean YOUR shop or the shop you usually buy at?

2 Likes

:rofl: I mean my usual and only shop :grin:

Current FS available : shibboleth 125€/ 2009 79€/2010 89€/Touchstone 139€/Sovereignity 139€

I should have the opportunity to get my hands on some GH bottles of course, but nothing sure yet, so I prefer wait and tell you once it’s really sure (last year there has been an issue with the GH release).

17 Likes

Again some nice discounted bottles at LRDR…

2 Likes

Please put me down for 3cl. I’m not planning to get a bottle as I am out of storage space. First world problems. :sweat_smile:

2 Likes

20% bei Home of Malts

6 Likes

*auf ausgewählte Produkte :wink:

1 Like

Jo, stimmt. Aber bei 450 reduzierten Produkten sollte etwas Brauchbares dabei sein.

2 Likes

Müsste mittlerweile Bestpreis sein, eventuell was für den nächsten Underdog :partying_face:

8 Likes

… Oder ich nehme den bei meinem Split mit auf, Interesse vorausgesetzt :thinking:

1 Like

Leider nur Rabatte auf die unterpreisigen Rums, aber vielleicht braucht jemand ein paar Sachen zum Mixen

4 Likes

Mal kurz den Preis angezogen :man_facepalming:t2:

7 Likes

Crazy weeks bis 27.11. mit 11,11 % auf fast alles bei delicando vormals Expert24.

@anon65722056 vielleicht findest du ja hier was😉

7 Likes

Also das ist das einzige wo ich sagen würde gibt es nirgends anders günstiger

8 Likes

Und ich finde die sehr solide…

5 Likes

Das kannst aber, wenn du dich beim Newsletter anmeldest, mit 15% Rabatt bekommen. Leider kann man nicht beides verbinden.

2 Likes